Burhaniye’de Orman Yangınlarına Dikkat Çekmek İçin Çöp Toplama Etkinliği Düzenlendi
Burhaniye ilçesinde, hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte Orman İşletme Şefliği tarafından "Orman Benim" adlı bir farkındalık kampanyası başlatıldı. Taylıeli Mahallesi'nde gerçekleştirilen etkinlikte, Şarköy İlkokulu ve Pelitköy Halit Selçuk İlkokulu öğrencileri ormanda çöp toplama faaliyetinde bulundu. Etkinliğe Burhaniye Kaymakamı Cumali Atila, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bora Zihni, Orman İşletme Şefi Turgay Aymaz ve Aynur Okatan Kahraman da katıldı. Taylıeli Mahallesi'ndeki ormanlık alandan poşet dolusu çöp toplandı. Kaymakam Cumali Atila, çevreci öğrencileri ve öğretmenlerini tebrik ederek, orman yangınlarına karşı alınan önlemler üzerinde durdu. Orman İşletme Şefi Turgay Aymaz, etkinliğe katılanlara teşekkür ederek, "Orman yangınlarının önlenmesine yönelik bilinç ve farkındalığı artırmak amacıyla 81 ilde…


